Osnovna škola "Petar Zrinski" Jalžabet

Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.

Raspored zvonjenja školskog zvona

Vozni red školskog autobusa

Raspored dopunske i dodatne nastave:

Svi učenici koji trebaju pomoć u učenju iz pojedinih nastavnih predmeta, savjet ili imaju neko pitanje mogu doći na navedene satove u PRILOŽENOM RASPOREDU.

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Brošura - vodič kroz srednje škole

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.

Voliš li boraviti u školi?

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Maturalac za pamćenje
Autor: Draženka Kućar, 20. 6. 2017.

Super! Odlično! Nezaboravno! Mogli bismo opet!... čulo se u autobusu na povratku s maturalnog putovanja 7. a i 7. b razreda naše škole. I stvarno je sve bilo odlično. Destinacija: otok Murter. Broj sudionika: 29. Što smo vidjeli: Murter, Šibenik, Sokolarski centar, otok Zlarin, NP Krku, Zadar, MC „Nikola Tesla“, plaže, muzeje, prirodu, kulturno-povijesne znamenitosti...

Krenuli smo u ponedjeljak rano ujutro, a čak ni probušena guma autobusa nije pokvarila raspoloženje. Kod Zagreba se ukrcala Ana-Marija, naša vjerna vodičica koja nas je cijelo vrijeme zabavljala pričicama o Dalmaciji i podizala raspoloženje. Prva postaja bio je Sokolarski centar gdje smo ponešto naučili o životu sova i sokolova, a potom smo obišli najstariji dio Krešimirova grada. Veličanstvena Katedrala izazvala je naše strahopoštovanje. Poslije Šibenika pravac na Murter, pseudo-otok koji je mostom povezan s kopnom. Hotel Colentum već godinama prima dječje ekskurzije, tako je i nama pružio dom sljedećih pet dana. Hrana u hotelu odlična, sobe primjerene djeci. Na ulazu nas je dočekao nasmijani animator Nikola „Burky“ koji je bio zadužen za uveseljavanje i muziku. Sljedećeg dana obišli smo Nacionalni park „Krka“: najstarija hrvatska hidroelektrana, Skradinski buk, sedrene barijere. Trećeg dana opet u Šibenik pa brodom za otok Zlarin. Obišli smo Muzej koralja, kupili poneki suvenir, okupali se na plaži. Uvečer smo pješice krenuli za selo Murter – naša skupina izazvala je veliku pažnju mještana jer su ulice odzvanjale od pjesme i smijeha. Dok nije bilo Burkya, animator nam je bio prof. Dretar, a na disciplinu su pazile razrednice učiteljice Hitrec i Boršćak-Sudec. Na povratku nas je smočila kiša, ali nije bilo važno jer je disco bio najvažniji dio svake večeri. Vrijeme se malo pogoršalo pa smo se zabavljali kartama, kupanjem u bazenu, obilaskom podmorja u podmornici prigodno nazvanoj „Crvena jegulja“. Popodne smo krenuli na plažu gdje smo imali okršaj u „plažnim igrama“, tijesno su pobjedili bekači (6:5). Navečer smo krenuli u Zadar, nekadašnji glavni grad Dalmacije. Zalazak sunca doživjeli smo na poznatim Morskim orguljama, a usput iznenadili učiteljicu Marjanu rođendanskom tortom i poklonom. Zadnje jutro hrabro smo krenuli u čišćenje soba, spremanje, potom zadnje kupanje i nabavku grickalica za put. Na povratku smo zastali u Smiljanu i obišli Memorijalni centar „Nikola Tesla“, a zatim put kućama. Roditelji su nas se već sigurno zaželjeli na radost naših učitelja koje smo oslobodili "tereta". Fotografije!