Osnovna škola "Petar Zrinski" Jalžabet

Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.

Raspored zvonjenja školskog zvona

Vozni red školskog autobusa

Raspored dopunske i dodatne nastave:

Svi učenici koji trebaju pomoć u učenju iz pojedinih nastavnih predmeta, savjet ili imaju neko pitanje mogu doći na navedene satove u PRILOŽENOM RASPOREDU.

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Brošura - vodič kroz srednje škole

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.

Voliš li boraviti u školi?

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Škola u prirodi
Autor: Draženka Kućar, 24. 9. 2018.

Piše: Gordan Hrastić

Naši četvrtaši iz matične škole ''Petar Zrinski'' Jalžabet i Područne škole ''Kelemen'' su 7.9.2018. u jutarnjim satima u pratnji učitelja Gordana Hrastića i Tomislava Hercega kao razrednika i učiteljice Brankice Čumbelić, krenuli prema svojoj novoj pustolovini, Školi u prirodi. Naše je zajedničko odredište bio Biograd na Moru, no prije samog dolaska zaustavili smo se u Sokolarskom centru u Dubravi, nedaleko Šibenika...

Naši su se učenici upoznali sa staništem i centrom za brigu o pticama grabljivicama te njihovom zbrinjavanju i liječenju. Također su naučili mnogo korisnih savjeta kada se u prirodi nađu nadomak neke od ptica grabljivica, a u svakom slučaju, prije svega su naučili da ih se ne smije dirati ni zadirkivati. Nakon kraćeg slobodnog vremena krenuli smo u pravcu Biograda te smo se u popodnevnim satima smjestili u hotel koji je postao naše novo prebivalište, daleko od roditelja i najbližih. Moramo spomenuti kako je nekim učenicima teško pao rastanak od roditelja pa je bilo i nešto suza, no nakon prvog kupanja u hotelskom bazenu, pustolovine koje su ih čekale su ipak bile jače i svi su jedva čekali sljedeći dan! Drugi dan naše Škole u prirodi započeo je jutarnjom tjelovježbom, nakon što su učenici obavili svoju osobnu higijenu i pospremili svoje sobe. Poslije doručka krenuli smo prema Zadru gdje nam je lokalna vodičkinja ispričala mnoge zanimljivosti o gradu i pokazala najvažnije kulturno - povijesne znamenitosti: crkvu sv. Donata, katedralu sv. Stošije, samostan benediktinki iz 11. stoljeća, baziliku sv. Krševana, zgradu Gradske straže, Gradsku ložu ... Neizostavna je bila i šetnja prema atraktivnim i jedinstvenim Morskim orguljama, jedinima u svijetu, a zajedničku smo fotografiju ostvarili upravo i na lokaciji Pozdrav Suncu gdje se može vidjeti jedan od najljepših zalazaka Sunca. Nakon prekrasnog izleta u Zadar, vratili smo se u Biograd na ručak te smo odradili prve sate škole plivanja. Večer je bila rezervirana za ''cinema večer''. Bila je pun pogodak, ponajviše zbog odabira dječjeg filma koji je djecu jako razveselio. Treće jutro smo nakon obavljanja osobne higijene, pospremanja soba i doručka dogovorili dnevne aktivnosti i zatim krenuli u razgledavanje grada Biograda pješačeći i promatrajući taj mali gradić koji je bio odlična destinacija za naše školarce. Budući da je bila nedjelja, svi zajedno smo bili i na svetoj misi u lokalnoj crkvi sv. Stošije. Nakon ručka smo također imali školu plivanja, no ovaj put u našem Jadranskom moru na jednoj od pješčanih plaža, primjerenih baš za djecu. Uslijedili su i nastavni sadržaji koji su bili isplanirani za svaki od pet dana našeg boravka u Biogradu. Našim je četvrtašima taj dan bio jako uzbudljiv i zato što nas je turistički vlakić u večernjim satima provozao prekrasnim gradićem. Četvrto jutro smo nakon svih obavljenih jutarnjih obaveza sišli na doručak u naš hotel te dogovorili dnevne aktivnosti i krenuli prema gradu Šibeniku. Kad smo stigli razgledali smo sve važnije kulturno - povijesne znamenitosti u pratnji lokalne vodičkinje. Vidjeli smo katedralu sv. Jakova te njezinu krstionicu, Malu lođu, Gradsku vijećnicu, tvrđavu Šubićevac, prošetali prekrasnim parkom u kojem stoji kip Petra Krešimira IV. ... Došlo je i vrijeme ručka pa smo krenuli natrag prema našem hotelu i na popodnevno kupanje nakon kratkog odmora. Nije to bilo bilo kakvo kupanje, već putovanje turističkim brodićem do otoka Pašmana gdje smo posjetili jednu prekrasnu pješčanu plažu koja se svidjela baš svim našim učenicima. Upravo taj četvrti dan bio je i ''dan zabave'' za naše školarce, točnije ''noć zabave''. Nakon večere otišli smo do gradske rive gdje smo za sve naše drage, koje smo ostavili kod kuće, kupili poneki suvenir da ne dođemo kući praznih ruku. No, tu nije bio kraj dječjeg veselja. Naime, posjetili smo i gradski lunapark gdje su naši četvrtaši se okušali u raznim igrama, pa čak i na popularnim ''treskačima'' koji su bili tema razgovora još i dugo u noć prije spavanja... Stiglo nam je i peto jutro kada smo nakon buđenja, osobne higijene, pospremanja soba i jutarnje tjelovježbe krenuli na doručak. Poslijedo ručka pospremili smo svoje stvari i obavili još jedno kupanje u hotelskom bazenu. Također smo i još jednom prošetali Biogradom te se oprostili od našeg trenutnog prebivališta. Nakon ručka, nastavili smo naš put u pravcu Nina u kojem smo vidjeli najmanju katedralu na svijetu, crkvu sv. Križa. Ona je danas samo turistička atrakcija, odnosno kulturno - povijesna građevina koju svake godine posjećuju mnogobrojni turisti. Također smo vidjeli i kip Grgura Ninskog, djelo našeg majstora Ivana Meštrovića, koji je većina učenika i prepoznala budući da jedan takav, ali veći, imamo i u našem gradu Varaždinu. Pa eto, kad smo već spomenuli i Varaždin, došlo je vrijeme da krenemo našim kućama. Naša posljednja postaja bio je popularan ''Burger King'' gdje su već pomalo umorni četvrtaši isprobali raznorazne sendviče, „burgere“ i specijalitete. Prema riječima nekih od učenika, bili su čak i bolji nego u Mc'Donaldsu. Nastavili smo svoj put prema našim domovima uz pjesmu i veselje, čak nekoliko puta otpjevavši legendarnu dječju pjesmu ''Himnu zadrugara''. U Kelemen smo stigli u kasnim večernjim satima, dok je naša posljednja postaja bio prostor matične škole u Jalžabetu. Ispratili smo kućama i posljednje učenike, koje su roditelji dočekali svi sretni pa čak i u suzama jer ih dugo nisu vidjeli. Kažu naši četvrtaši:''Idemo opet, zar ne?''