preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Jalžabet

Login
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 

Anketa
Voliš li boraviti u školi?




Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu i načini vrednovanja
Autor: Draženka Kućar, 8. 5. 2020.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu. Dio tih uputa namijenjeno je i roditeljima na kojima se temelji sljedeći tekst.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge. Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje. Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koje učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Na taj način štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi. Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.

Na temelju Uputa za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, učitelji su izradili okvirni plan i načine vrednovanja. Ukoliko dođe do nekih promjena učenici će biti obaviješteni.

Načini vrednovanja tijekom nastave na daljinu:

https://carnet-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/natasa_spralja_skole_hr/ESQQq4S4tTJEm3VQ7YHST_

gBs3PfZ9QRb5OG_XIFoTWnCg?e=LKYfmi

Nataša Špralja, pedagoginja






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju